- tisdag

Tjenixxeen!
Okej ska göra en snabb uppdatering, Gossip girl börjar strax :D
Idag i skolan dissekerade (?) vi fisk, det luktade skit och jag höll på att spy i början, men sen satt jag med handen över näsan resten av lektionen så det gick väl OK. Sen sprang vi tippenrundan på idrotten. "Sprang".....

När jag kom hem tänkte jag plugga, men det gjorde jag självklart inte utan jag stack till stan med Alice istället, köpte mig ett par snygga jeansshorts från H&M :) Dom hade varit ÄNNU snyggare om jag faktiskt hade varit smal, suck. Jaja. Jag kommer typ aldrig våga visa mig i shorts, men jag måååste nu när jag har köpt ett par :D Ska bara bli lite brunare först, haha.
Köpote ettpar söta örhängen med, så nu är jag pank, 600:-.... måste spara till Tyskland.

Efter GG måste jag plugga röven av mig, har årsprov i matten imorgon, HEMSKA SAK, jag kommer faila totalt för jag kommer inte ihåg nånting av vad vi har gjort under året . hej IG.

aja måste dra, puss.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0