- torsdag

Jag vet inte vad det är med mig men min kropp känns helt konstig och jag är skakis :s Jag vet inte.. Men.. ? Kan det vara? nej. jag hoppas inte det.

Dagen idag var helt OK. Om man bortser från simprovet. Alltså. Jag vet inte. Men det brukar aldrig bli så som det blev idag.. Jag typ bröt ihop för att jag inte ville visa mig i bikini, det har aldrig gått så långt att jag har börjat gråta förut? Och det går bra typ när jag inte är tvingad, men nu var det ju att man MÅSTE göra simprovet och då kändes det jättejobbigt. Så jag gjorde det inte. Det kändes så jobbigt , skitjobbig känsla, och jag vet inte hur jag ska kunna förklara.. Nu i efterhand känns det jättepatetiskt:( Menmen, gjort är gjort. Jag måste skärpa mig..

Stannade kvar i skolan en stund, och pluggade. Eller, det blev inte så mycket gjort om jag ska vara ärlig. Haha. Typiskt mig. Har en massa skit att göra i skolan nu dom sista veckorna, men jag ska fanme kämpa. Eh. Jag? Kämpa? Vem är jag och vad har jag gjort med Emelie? HAHAHAHA.

Idag ska jag träffa Rach en snabbis i stan, Busta Rhymes (?) ska spela i trägårn idag >8D men det är 18års gräns, fuckit : Xd hahahha. Men vi ska .. kolla. eeheh. lite . typ. alltså vara coola och gå dit ba ;) MENMEN, ja. hejdå. puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0